Peruutusoikeus ja palauttaminen
AA Realisoinnin Nettirealisointi-sivustolla olevilla tuotteilla on kuluttajasuojalain etämyyntiä koskeva 14 päivän peruutusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja pakkauksen pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Mikäli arvonalentuminen on tapahtunut tuotetta kokeiltaessa tai pakkausta käsiteltäessä, arvioidaan tuotteen arvon alennus ja se huomioidaan peruutushyvityksessä. Tilauksen peruuttamisen vuoksi palautettavat tuotteet asiakas toimittaa Matkahuollon kautta alla olevilla yhteystiedoilla:
Nettirealisointi | AA Realisointi Oy
Inkereentie 1021
25190 Pertteli
045 6711 119
Lisätietoja saat: myynti(at)nettirealisointi.fi tai yllä olevasta puhelinnumerosta
Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo: 9.00 – 14.00
Peruutuksessa hyvitetään vakio lähetyskulu (noutopisteeseen lähetettävän tuotteen kulu) mikäli tuote on ainoa tilattu tuote. Jos tilaus on ollut kotiinkuljetuksella, niin palautamme noutopiste-toimituksen mukaisen korvauksen.
Laita pakkaukseen sisälle viesti josta ilmenee:
- Palautuksen syy (ei vastannut odotusta/ muutin mieleni / jne.)
- Omat yhteystietosi (nimi, osoite, puhelin ja sähköposti)
- Tilinumerosi
Maksun palautus asiakkaalle pyritään palauttamaan alkuperäisen maksujärjestelmän kautta viipymättä, heti kun olemme vastaanottaneet peruutusoikeiden puitteissa palautettavan tuotteen ja arvioineet sen arvon muuttumattomuuden.
Peruutusoikeuden ulkopuolelle jäävät kuluttajasuojalain 6. Luvun 16 pykälän mukaisesti hygieniaan liittyvät tuotteet, kuten nappikuulokkeet, karvatrimmerit, alkometrit ja kasvosuojaimet tms.
Erikseen asiakkaalle tilatuissa, kustomoiduissa tai myydään käytettynä tekstillä varustetuissa tuotteissa ei ole palautusoikeutta.
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole peruste etämyyntisopimuksen mukaiselle peruuttamiselle, vaan peruutuksesta on erikseen ilmoitettava 14 vuorokauden sisällä, aiemmin mainituin yhteystiedoin.
Noutamatta jätetyn tuotteen lähetyksestä takaisin syntyy kuluja (12,00 € sisältäen lähetyskulut+palautuminen logistiikkakumppanin toimipisteeltä), jotka vähennämme tuotteesta takaisin hyvitettävästä summasta. Tuotteen uudelleen lähetys suoritetaan laskulla, joka sisältää uudet lähetyskulut sekä palautumisesta aiheutuneet kustannukset.
Viallisen tai väärän tuotteen palauttaminen
Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme. Ota ensin yhteyttä puhelimitse 045 6711 119 tai sähköpostilla myynti(at)nettirealisointi.fi, niin saat ohjeet maksuttomaan palautukseen.
Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.
Avaathan pakkauksen viipymättä ja tarkistat tuotteen 5 päivän sisällä.
Mikäli tuote on vaurioitunut toimituksessa tarvitsemme kuvat pakkauksesta, pakkausmateriaaleista (täytteet jne.) ja itse tuotteesta.